karavan

Obchodní podmínky

Základní podmínky

  • K řízení obytného vozidla stačí ŘP skupiny B.
  • K zapůjčení obytného vozidla je požadujeme předložit 2 platné doklady totožnosti (OP, ŘP, PAS).
  • Minimální věk potřebný k řízení je 21 let.
  • Havarijní pojištění je sjednáno se spoluúčastí 5% (min. 5 000 Kč).
  • Je zakázáno provádět jakékoliv úpravy (polepování, šroubování, vrtání, svařování atd.).
  • Je zakázáno kouřit (včetně el. cigaret), používat svíčky, prskavky, převážet PHM v nádobách atd.
  • Je zakázáno v obytném vozidle převážet (mimo míst k tomu určených) jízdní kola, lyže a jiné předměty, které by mohly poškodit vnitřní vybavení (nábytek a stěny či podlahy).
  • Při neodstranitelném poškození interiéru nebo exteriéru účtujeme úhradu v plné výši (oprava či zakoupení nové věci).
  • Je zakázáno používání běžného toaletního papíru do chemického WC používejte toaletní papír určený pro eko WC.
  • Je zakázáno používání chemického WC bez chemie.
  • Nájemce plně odpovídá za přepravované osoby i náklad.
  • Je zakázáno přepravovat domácí zvířata.
  • Při předčasném ukončení pronájmu se nájemné nevrací.
  • V případě neznalosti některé z manipulace se zařízením obytného vozidla, tak můžete použít rady v nouzi nájemce volat na tel. +420 603 169 518

 

Předání a vrácení vozidla

  • Obytné vozidlo je předáno uklizené, čisté, vyprázdněná a vypláchnutá kazeta chemického WC (čistou vodou), stejně tak se i vrací.
  • Obytné vozidlo se předává a vrací s plnou nádrží Phm (motorová nafta, netankovat bionaftu!!!).
  • Při vrácení neuklizeného obytného vozidla (WC, koupelna, kuchyně atd.) účtujeme částku 2 000 Kč za každé porušení (kazetu WC je potřeba vylít a vypláchnout), při znečištění olejem, barvou, krví atd. účtujeme částku 5 000 Kč.
  • Předání a převzetí obytného vozidla a seznámení se s jeho obsluhou a výbavou je třeba věnovat zhruba 30 – 90 min času pro převzetí a kontrolu.
  • Pokud vznikly během Vaší cesty větší či menší škody, opotřebení dílů či součástí, oznamte tuto skutečnost při vrácení obytného vozidla. Pokud jsou škody v rozsahu bránícímu dalšímu pronájmu, je třeba toto nahlásit ještě před návratem (tel., sms)
  • Vůz je vybaven hasícím přístrojem a lékárničkou, při jejich použití je nájemce následně povinen zakoupit novou lékárničku či hasící přístroj.

 

V případě poruchy

  • Všechna naše obytná vozidla jsou pravidelně servisována a kontrolována, ale i přesto může dojít k poruchám některých spotřebičů nebo jiných částí
  • Veškeré opravy a nákup náhradních dílů je možno realizovat pouze se souhlasem pronajímatele (nezapomeňte si nechat vždy vystavit řádný daňový doklad, bude Vám proplacen při vrácení vozidla).
  • V případě poškození pneumatiky nebo disku hradí nájemce opravu v plné výši.

 

V případě nehody/poškození

  • V případě nehody/poškození obytného vozidla (dopravní nehoda, živelná událost, vandalismus atd.) nebo poškození jiné věci obytného vozidla je nutné vždy nejdříve volat pronajímatele a poté přivolat policii a nechat si vystavit zápis (protokol o nehodě) o události pro pojišťovnu.
  • Pořiďte fotodokumentaci z dopravní nehody (rada: čím více fotek tím lépe. Vždy vyfoťte nehodu ze všech stran a to z dálky a z blízka)

 

Platební podmínky

  • Po rezervaci nájemce obdrží e-mailem náhled smlouvy o nájmu a zálohovou fakturu k úhradě zálohy.
  • Do 3 pracovních dnů je povinen zaplatit zálohu ve výši 30% celkového nájemného jako blokaci termínu. Poté obdrží nájemce e-mailem k podpisu smlouvu o nájmu, jejíž jeden podepsaný výtisk zašle do 3 pracovních dnů zpět pronajímateli.
  • Doplatek nájemného a servisní poplatek* (servisní poplatek se účtuje pouze při pronájmu do 7 dnů) zaplatí nájemce bezhotovostně nejpozději do 7 pracovních dnů před převzetím vozu.
  • Při předání vozu požadujeme vratnou kauci 25 000 Kč. Kauce se uhrazuje v hotovosti. Kauce je určena na případné škody nekryté havarijním pojištěním, neodstranitelné znečištění a poškození karavanu (interiéru, exteriéru).
  • V ceně je již zahrnut pronájem kempingových židlí a stolku, kempingového nádobí – talíře, varné nádobí, příbory apod.

* Servisní poplatek

  • Servisní poplatek činí 1 500 Kč vč. DPH
  • Poplatek zahrnuje:
    • kompletní vyčištění interiéru vozidla
    • umytí exteriéru vozidla
    • 1x plynová lahev
    • čistá prostěradla
    • chemie do WC + rozkladový toaletní papír do chemického WC + chemie na mytí nádobí
    • doplnění provozních kapalin (užitková voda, ostřikovače, oleje atd.)
    • příprava vozidla – drobné opravy a servisní práce
    • asistenční služba na telefon

 

Podmínky storna

  • V případě odstoupení od smlouvy ze strany nájemce účtuje pronajímatel nájemci storno poplatky v následující výši:
  1. 20% z rezervační kauce – při odstoupení od smlouvy 60 a více dnů před zahájením sjednaného pronájmu
  2. 50% z rezervační kauce – při odstoupení od smlouvy 30 a více dnů před zahájením sjednaného pronájmu
  3. 80% z rezervační kauce – při odstoupení od smlouvy 15 a více dnů před zahájením sjednaného pronájmu
  4. 100% z rezervační kauce – při odstoupení od smlouvy 14 a méně dnů před zahájením sjednaného pronájmu
  5. 100% z celkové částky pronájmu – při odstoupení od smlouvy 7 a méně dnů před zahájením sjednaného pronájmu či nedostavení se k převzetí vozidla ve sjednaném termínu nebo nesplnění podmínek k jeho převzetí
  • Při předčasném ukončení pronájmu se nespotřebovaná část nájemného nevrací.

 

Sankce

  • Za ztrátu klíčů od vozidla, osvědčení o registraci vozidla,  zelené karty, servisní knížky nebo ostatní dokumentace účtuje pronajímatel smluvní pokutu 5 000 Kč.
  • V případě vrácení hrubě znečištěného vozu účtuje pronajímatel smluvní pokutu 5 000 Kč.
  • V případě pozdějšího vrácení vozu, než je dohodnuto ve smlouvě, účtuje pronajímatel smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč za každých započatých 24 hodin prodlení.

 

Odstoupení od rezervace

  • Při poškození obytného vozidla v rozsahu bránícímu pronájmu může pronajímatel odstoupit od rezervace. Uhrazená záloha se vrací v plné výši.

 

S pozdravem a přáním mnoho bezproblémových kilometrů
Firma MALINA